שאלות ותשובות

מתוך Vtiger

גרסה מתאריך 12:35, 28 פברואר 2013; צפו בגרסה נוכחית
→ הגרסה הקודמת | הגרסה הבאה ←
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

תוכן עניינים

כיצד עלי לבצע חיפוש?

הדרך הטובה ביותר כדי למצוא את מבוקשך היא להקיש בחלון החיפוש את השם המבוקש, חלקי או מלא.


לדוגמא: על מנת לחפש את ישראל משה אפשר לחפש בין היתר:

ישראל
משה
ישר
...

שם לב לחיפוש יעיל ומהיר יותן אפשר להשתמש בחיפש לפי שדות אשר קיים בכל מודול.

כיצד נקבעת רשימת החשבונות המובילים שלי בעמוד הבית?

מופעים החשבונות שהסכום הפוטנציאלים שלהם הכי גבוה.

האם אפשר לשנות\לתרגם את התפריט ה...?

המערכת מאוד גמישה וניתן לשנות ולהתאים אותה לצרכי המשתמשים, על-ידי שינוי קיבצי התרגום.

האם אפשר להוסיף עוד שדה של...?

כן הדבר אפשרי דרך ממשק הניהול. ניתן להוסיף לכל סוג מידע שדות שונים ומותאמים.

האם ניתן לסנן נתונים?

כן, תחת כל נושא מרכזי (חשבונות, אנשי קשר, לידים...) מופיע רשימה אותה ניתן לסנן על-ידי הגדרת מסננים שונים.

בעת יצירת מסנן ניתן להגדיר את השדות שיוצגו עבור הסינון המיועד, לקבוע אם הקבוצה תוצג בדף הראשי של המערכת (על-ידי סימון V ליד List in Metrics), ולקבוע את תנאי הסינון תחת Advanced Filters.

דוגמה ליצירת מסנן

אני לא מקבל תזכורת

המערכת שולחת תזכורת לכתובת בדוא"ל של המשתמש. בדוק האם כתובת הדוא"ל שלך נכונה.

מה במשמעות של Send Notification Check Box ביצירת ארוע

סימון ה-Check Box ישלח באופן מידי דוא"ל למי שהוא הבעלים של הארוע. בדרך זה אפשר לידע קולגה שיצרתה לו ארוע ביומן


איך קובעים מה יהיה בעבוד הבית?

כל משתמש יכול לקבוע מה יופיע בעמוד הבית תחת "ההגדרות שלי" (שורה עליונה צד שמאל) בתוך "ההגדרות שלי" ראה Home Page Components

כמו כן ניתן להציג סיכום מסננים בעמוד הבית על-ידי סימון "List in metric" במסנן

מהו זימון לאירוע

בעת יצירת אירוע ישנה כרטיסייה בשם "הזמנה" - ההזמנה לאירוע בפועל רק שולחת דואל למוזמן אודות האירוע אך אינה משנה דבר ביומן שלו. הרעיון הוא שהמוזמן לפי שיקול דעתו יוסיף את הארוע ליומנו.

אם ברצונכם לקבוע למשתמש אחר ארוע, בעת יצירת אירוע\משימה ישנו שדה "מצוות אל" ובחרו במשתמש הרלוונטי.

אם יצרתם ארוע למשתמש א' וברצונך להוסיף גם את משתמש ב', לאחר שמירת הארוע לחץ על כפתור "שכפול" וצוות את האירוע (בעל אותו תוכן) למשתמש ב'. לחלופין ניתן ליצור אירוע לקבוצות של משתמשים, במידה והוגדרה קבוצה כזו בהגדרות המערכת.

איך לצוות הרבה לידים לקמפין בפעולה אחת?

צור בלידים מסננן בשם כגון "לקוחות פוטנציאלים לקמפיין A" תחת קפיין בחר את המסנן החדש, לחץ על "טען רשימה" וכל הלידים יקושרו.

איך מאחדים רשומות?

קישור להסבר באנגלית

מדוע לא כל המשתמשים רואים את כל הערכים בשדות Picklist שיצרתי?

כאשר מוסיפים ערך לשדה מסוג Picklist יש לקבוע מי מסוגל לראות אותו, זאת כדי ליישם workflow נכון בעסק.
לדוגמה עובד זוטר לא יראה ולא יוכל לבחור סטטוס כגון "החזר כספי", אלה רק המנהל יוכל לעשות זאת.

להלן קישור למדריך הגדרת Picklist

ניהול משתמשים

יוסי עזב ורוני מחליף אותו, כיצד להעביר את כל הפעילות מיוסי לרוני?

ניתן לעשות זאת במספר שלבים:

  1. כנס לממשק ניהול המשתמשים.
  2. הכפל את המשתמש שעזב תן שם, סיסמה ודואל חדשים.
  3. מחק את המשתמש הישן, בזמן המחיקה תשאל למי להעביר את כל הפעילות שלו. בחר בשם המשתמש החדש.

מה משמעות ההודעה "האם לדרוס את הכתובת..."

כאשר יוצרים יישות אשר מכילה כתובת כגון: איש קשר, הצעת מחיר, הזמנת עבודה, חשבונית, קבלה וכדומה ןלאחר ימירת הישות מרשרים אותה ללקוח. מופיע פופ-אפ בו ההודעה "האם לדרוס את הכתובת...". כלומר האם להחליף את הכתובות הקיימת היישות שאתה יוצר בכתובת של הלקוח שאתה מקשר. ניתן להמנע מהודעה זו על-ידי יצירת היישות החדשה מתוך הלקוח.

שאלות בנושאי דוא"ל

כיצד לשנות את כתובת הדואל שלי

כנס ל- "ההגדרות שלי", עריכה ושנה את השדות:

  • דוא"ל
  • First Name
  • Last Name

אני מצליח להוציא אי מיילים מה- CRM אבל מקבל חזרה תגובה לתוך תוכנת הדוא"ל שלי ולא ל- CRM. כיצד אני מסנכרן בין השניים?

במערכת יש Webmail שניתן לכוונן לכל שרת דואל התומך בפרוטוקול Imap (לדוגמה Microsoft Exchange ,Gmail) אליך לבדוק האם ספק\שרת הדואל שלך תומך ב- Imap.

בנוסף ניתן להעביר דואלים בודדים אחד אחד ל- CRM Microsoft Outlook ו-Thunderbird Mozila על ידי התקנת Toolbar.

כיצד לקרוא מתוך ה- CRM את הדוא"ל שלי ב- Gmail?

הגדרות ב- Gmail

ב- Gmail יש להגדיר תמיכה בפרוטוקול imap בתפריט:

הגדרות > העברה ו- IMAP POP

שנה ל:

אפשר IMAP

הגדרות ב- CRM

כנס ל- CRM עם תפריטים באנגלית. בחר Webmail. לחץ על

Please check the mail server details Here

יפתח מסך ההגדרות כגון זה בקישור הבא בקישור הבא

האם יש אינטגרציה אם תוכנות הדוא"ל Microsoft Outlook ו-Thunderbird Mozila

יש איטגרציה בשתי רמות האחת מול שרת הדוא"ל והשניה Toolbar מקומי:

  1. ActiveCRM תומך בפרוטוקול דוא"ל imap כך שניתן לשטף את תיבת הדוא"ל בין ב- CRM לתוכנת Outlook וכו'.
  2. Toolbar אשר מתקינים בתוכנת הדוא"ל Microsoft Outlook ו-Thunderbird Mozila אשר מאפשר להעביר דוא"ל ואף לסנכרון יומן ומשימות. (אנו לא מספקים תמיכה ל- Toolbar).

איך מקשרים דוא"ל נכנס לליד

סמן את הדוא"ל הנכנס ולחץ על הכפתור Qualify. הדוא"ל יקושר לליד בעל אותה כתובת.

כיצד אני מכניס את החתימה לדוא"ל יוצא

תחת "ההגדרות שלי" ניתן להוסיף חתימה.

לחילופין ניתן לערוך מספר לא מוגבל של תבניות דוא"ל. צור תבנית בה החתימה שלך. בתפריטים:

  • Settings
  • E-mail Templates


תבניות דואל

איך לשבץ תמונה בתבנית

כדי לשבץ תמונה בתבנית, עליך קודם כל להעלות את התמונה לאתר האינטרנט שלך ולספק את הקישור לתמונה בממשק הוספת התמונה בעת יצירת התבנית. אין תמיכה בהעלאת קובץ מקומי

מדוע שיבוץ שדות בתבנית עובד חלקית

כאשר בונית תבנית כל השדות זמינים. אולם כאשר שולחים דוא"ל שולחים אותו בהקשר למודול מסויים לדוגמה: לידים, אנשי קשר, משתמשים מקומיים וכו' רק השדות אשר שייכים לאותו מודול ישבצו בדוא"ל. לדוגמה:

  • דוא"ל לילד יאפשר שיבוץ רק של השדות אשר מתחילים ב- שדות leads$
  • דוא"ל למשתמש CRM יאפשר שיבוץ רק של השדות אשר מתחילים ב- שדות user$

שדות שלא רלוונטים יגיעו ליעד כשם השדה!

שאלות בנושאי הצאות מחיר, עבודה וחשבוניות

כיצד ניתן לתייק לדיסק המקומי את כל ה- PDF שהופקו?

בעת משלוח ה- PDF ללקוח גם השולח מקבל דוא"ל ובו מצורף ה- PDF. ניתן בתוכנת הדוא"ל המקומית (כגון Outlook , Gmail וכו) להגדיר פילטר. הפילטר יכול (תלוי בתוכנת הדוא"ל) לתייק את הדוא"לים במחיצה נפרדת ואף להפריד קבצים מצורפים ולשמור בדיסק.

בנוסף יש תוכנות דוא"ל כגון eudora ואינקרדימייל מתייקות באופן אוטומטי קבצים מצורפים בדיסק.

הוספת מידע כגון תנאי התקשרות, תשלום הערות כלליות וכו

  • להוספת טקסט חופשי לפני המוצרים בחשבונית ניתן להשתמש בשדה "תנאים"
  • להוספת טקסט חופשי אחרי סיכום המחיר יש להשתמש בשדה "תיאור"

כלים אישיים

sl
דומיין בעברית  דומיין  דומין  תוכנה לניהול  קשרי לקוחות  CRM, ניהול קשרי לקוחות  דומין בעברית  פורומים  ספרדית  גיבוי